onsdag 20 maj 2015

Garagebygge!

Hej det var länge sedan jag skrev här igen. Jag har inte haft möjligheten att göra något speciellt på mitt cobra bygge. Jag har fixat med lite smådetaljer till framvagnen. Jag har tröttnat på att hyra garage inne i stan 2mil hemifrån. Jag har en gammal bod som är på tomten som jag tänkte bygga ett  garage i till mitt bilbygge.

Det är en hel del jobb med det och jag tänkte ni som läser här kan få följa det bygget i sommar.
Här är några bilder på hur det ser ut invändigt i dag.




Garage invändigt


Garagebygge
Jag har rivit 3 väggar för att få ett hyfsat stort rum. som kan räcka till. Tyvärr blir det inte mer än 20 kvadratmeter men det bör räcka till.

Det är gjutet en platta i 2/3 delar av ytan så nästa steg är att hyra en bilningsmaskin och bila bort den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar