söndag 30 mars 2014

Nu drar jag igång igen efter ett längre uppehåll.

Hej alla bloggvänner Jag har tyvärr haft en del privata problem det här året så jag har inte haft någon möjlighet att bygga på min Cobra. Jag har varit tvungen att flytta och ordna med ett nytt hem för bygget med. Nu är jag på plats i mitt nya hus och har fått tag i ett garage till bilbygget. Jag kommer att dra igång att bygga lite försiktigt och börja uppdatera bloggen med. Ni som har följt min blogg tidigare är välkommna tillbaka och ställ gärna frågor och kom med förslag på lösningar. Här kommer en bild på Cobrans nya hem till att börja med. Jag kommer att börja bygga infästningarna för bakre länkarmar. Det blir lite pyssel men det ska nog ordna sig.

2 kommentarer:

  1. Kul läsning...
    Bygger också med M60B40, e34 upphängning fram och bak på ett engelskt chassi.
    Hade varit kul att utbyta lite erfarenheter. Kan jag nå dig på mejl?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul med en likasinnad. Har du fått tag på ett chassie?
      Du kan nå mig på g.dahlstrom@yahoo.se

      Radera